Jazda z przyczepą kempingową
Samochód Warszawa ma bardzo mocną konstrukcję, co można wykorzystać do ciągnięcia przyczepy jednoosiowej, należy się jednak liczyć ze zwiększonym zużyciem paliwa.
Ciągnięcie przyczepy ogranicza maksymalną prędkość samochodu do 70 km/h (wg Kodeksu Drogowego). Ponadto trzeba pamiętać, że przyczepę można ciągnąć dopiero po dotarciu pojazdu. Jazda z przyczepą wymaga szczególnej ostrożności, zwłaszcza na zakrętach i śliskiej nawierzchni; zwiększona łączna masa samochodu i przyczepy wydłuża drogę hamowania.
Jeżeli jest to możliwe, należy hamować przy jeździe na wprost. W czasie ostrego hamowania na zakręcie przyczepa dąży do zachowania kierunku po stycznej łuku zakrętu. Powstająca siła będzie usiłowała zarzucić samochód na zewnętrzną stronę zakrętu (rys. 1.29). W skrajnym przypadku może się zdarzyć, że przednia krawędź przyczepy zetknie się z tylnym błotnikiem powodując uszkodzenie pojazdu. W czasie jazdy między drzewami należy również przewidzieć poprawkę w szerokości łuku, gdyż przy ciasnym zakręcie przyczepa może zaczepić o przeszkodę.
Szczególną trudność nastręcza cofanie pojazdu z przyczepą. W tym przypadku należy obserwować lewą stronę przyczepy i gdy zauważymy, że przyczepa skręca w lewo, należy natychmiast kierownicą skręcić w lewo, aby tył samochodu także skręcił w lewo; gdy przyczepa usiłuje skręcić w prawo, skręcamy koła również w prawo.
Przyczepa powinna być oświetlona w taki sam sposób, jak tył samochodu (kierunkowskazy, światło STOP i oświetlenie tablicy rejestracyjnej).